Hulp op afstand

Binnen onze service & onderhoudsoplossingen bieden wij tevens de mogelijkheid voor zogenaamde ‘hulp op afstand’. Hiermee kan onze support afdeling online uw computer op afstand overnemen en diverse stappen uitvoeren om uw storing op te lossen.

Hoe werkt het?

Bij een storing neemt u vrijblijvend telefonisch contact met ons op via 038-4209090. Na analyse van het probleem kan onze medewerker bepalen of er ‘hulp of afstand’ nodig is. Mocht dit het geval zijn dan kunt u hiervoor bovenstaande button aanklikken. (Onze medewerker zal u hierbij assisteren)

Kosten?

Indien u beschikt over een service & onderhoudsovereenkomst op de apparatuur welke het betreft zullen wij ‘hulp of afstand’ kosteloos als extra service verzorgen. Beschikt u niet over een service & onderhoudsovereenkomst zal onze medewerker de mogelijke kosten vooraf met u bespreken.
 

Teamviewer

Onze support medewerker zoekt verbinding met uw computer via een beveiligde verbinding. Als dit gelukt is zien wij uw beeldscherm op onze helpdesk computer. Net alsof wij bij u op huis bezoek zijn. Klinkt eng? Dat is het absoluut niet. Het programma wat wij gebruiken om contact met uw computer te maken heet Teamviewer.

Na ontvangst van uw supportaanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Smartboard.nl levert, installeert en verzorgt support in de vorm die u wenst. Telefonische support, remote support, bezoek bij u op locatie of een reparatie op locatie Limid of de fabrikant.

Neem contact met ons op

Stel uw vraag voor vrijblijvend advies.