Retourbeleid
Ik weet niet of mijn scherm defect is
Twijfelt u wat u moet doen? Neem dan eerst contact op met onze supportafdeling. Zij zullen bepalen of uw apparatuur te repareren is of naar de fabrikant geretourneerd moet worden.
Mijn artikel is beschadigd/defect
Wanneer een artikel beschadigd/defect is, kun je gebruik maken van je recht van reclamatie. Als een artikel defect is, dien je een claim bij ons in. Vul dit claimformulier in om je klacht te verwerken en geef alsjeblieft zoveel mogelijk details over het defect, zodat we de claim sneller kunnen verwerken.
Kan ik een artikel ruilen of retour sturen?
Het omruilen of retourneren van een artikel is uiteraard mogelijk. Om het gewenste artikel te ruilen/retourneren kunt u het beste telefonisch contact opnemen met 038-420 90 92 of een email sturen naar info@smartboard.nl. Wij zullen dan in overleg met u de mogelijkheden bespreken.
Terugbetaling
Het kan enkele dagen duren voordat retourzendingen zijn verwerkt. Als je retourzending is verwerkt en goedgekeurd wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk (maximaal 5 werkdagen) retour gestort.
SMARTBoard HAALT OP
Deze ‘retour-on-demand’-service haalt jouw retourzending op. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de retourzending. Vraag naar de voorwaarden en maak hiervoor een afspraak via info@smartboard.nl
Voorwaarden retourneren
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk als de artikelen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd kunnen worden.
Garantie
SMART biedt op nagenoeg alle artikelen een garantie van 2 jaar. Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Stuur dan een claimformulier bij ons in.
Uitzondering retourneren en ruilen
Uitzondering op onze regels omtrent retourneren of ruilen betreft de bestellingen van software, licentiekeys en serivceabonnementen.