De impact van het coronavirus op onze samenleving is groot. Op deze pagina vindt u naast ons statement ook antwoorden op veel gestelde vragen en oplossingen die wij kunnen bieden voor bijvoorbeeld werken op afstand en onderwijs op afstand.
Het coronavirus heeft een grote impact op onze maatschappij. De aanpak van de volksgezondheid heeft absolute prioriteit, maar ook wij krijgen veel vragen van medewerkers en klanten. Op deze pagina vindt u een selectie van vragen en richtlijnen.
Het is uitdagend om op afstand te werken. Het is geen gemakkelijke taak om met uw collega’s echt verbonden te blijven.
We bieden advies (online & fysiek) en oplossingen (hardware & software) om goed samen te werken. Wij hebben 4 totaalpakketten hiervoor beschikbaar - elk met een ander uitrustingsniveau.
Is uw ruimte reeds voorzien van een beeldscherm
of SMART Board en is er behoefte aan videobellen?
Dan hebben wij de juiste accessoires!
Passend bij elk display of SMART Board.
Op dit moment komen er steeds meer vragen binnen over hoe het schermoppervlak van een (touch) display het beste schoongemaakt kan worden gezien het COVID-19 virus. Vanuit SMART en andere fabrikanten is er een extra richtlijn gegeven voor de schoonmaak (ontsmetten) van de (touch) displays. Bekijk onze professionele reinigingsset.
Voor met name ook het onderwijs is het op dit moment en de komende maanden een uitdagende periode. Bekijk de nieuwe 'blended learning' oplossing, een mix tussen face-to-face en online onderwijs. Op het meekijkscherm in het klaslokaal zijn leerlingen te zien via een videobelplatform. U kunt de online les live delen met leerlingen thuis, zodat ze u kunnen horen en zien schrijven tegelijkertijd.
Wij zijn ons bewust dat het een tijd is waarin aanpassing vereist is en dat wij echt een rol kunnen spelen om dingen anders mogelijk te maken door samen te werken met u binnen deze onverwachte nieuwe omgevingen.
Na ontvangst van uw supportaanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Smartboard.nl levert, installeert en verzorgt support in de vorm die u wenst. Telefonische support, remote support, bezoek bij u op locatie of een reparatie op locatie Limid of de fabrikant.